![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Radom
Posty: 169
Motocykl: RD04, RD07, Tramp, EXC 450
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 23 godz 33 min 15 s
|
![]()
Po sprawdzeniu rzeczywiście wszystkie żarówki które były używane spaliły się. Podczas oględzin starego aku przyczyną było raczej stopienie klemy a nie tak jak pisałem wyżej popękanie. Zakupiłem aku, wymieniłem żarówki. Zapalił ładnie bez problemów napięcie na klemach 13.50-75V na wyższych obrotach ok 14.05-20V. Jeżdżę na regulatorze od Rafro. Jakieś 2 tyg temu czyściłem wszystkie styki więc raczej wykluczam zaśniedziałem kable. Zmartwił mnie jednak obrotomierz...przy wysokich obrotach wskazuje ok 1000obr/min a przy normalnych obrotach ok 800obr/min;// Co się mogło uszkodzić? spojrzałem na moduł kondensatorki są widoczne jednak nie aż tak żeby były widoczny ich srebrny kolor.
Ostatnio edytowane przez Kudłaty91 : 25.05.2012 o 17:30 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
Problem z rolgazem | Franko | Wszystko dla Afryki | 11 | 19.01.2014 19:13 |
Problem z światłami i tripmasterem | Patryk | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 14.03.2011 20:20 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 11:43 |