![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Podkarpacie
Posty: 401
Motocykl: raczej juz nie bede mial
![]() Online: 4 tygodni 7 godz 11 min 30 s
|
![]()
Ja w 2010 założyłem leżaka z Continental 2003 roku do CBR 1000. testowałem z obawami ale okazało się że pomimo wieku 7 lat trzymała się lepiej niż dopiero zdjęta Bridgestone 2008rok. Teraz kolega założył do CBR1100XX leżaki z 2003 roku czyli 9 letnie. Ocena organoleptyczna nie wykazała żadnych zmian opony miękkie bez żadnych objawów starzenia. Leżakowane gdzieś na magazynie. W czasie jazdy i po mokrym i po suchym trzymają się bez zastrzeżeń a mają co przenosić na asfalt bo XX to lokomotywa mała.
Dla odmiany opony 2004 rok które leżały u mnie obok garażu na słoneczku przez 3 lata są twarde i mocno spękane. Wszystko zależy od warunków przechowywania opony. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Miejska legenda - wałek zdawczy | majki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 21 | 26.05.2013 10:06 |