Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.06.2012, 08:51   #11
jaro
 
jaro's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
jaro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 6 min 16 s
Domyślnie

Olej powinno się sprawdzać na zimnym silniku, dobrze jest to zrobić rano jak jest ustany.Jeśli masz centralną podstawkę to postaw na niej motocykl i rano zobacz stan oleju.Powtórz po przejechaniu jakiegoś dystansu w ten sam sposób.Inaczej będziesz miał przekłamania i to spore iny będzie stan na zimnym - inny na ciepłym silniku.
jaro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przelewa paliwo - zbyt wydajna pompa? KTM LC4 ADV rob Uklad paliwowy i wydechowy 1 08.10.2012 19:14
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? Olek Uklad paliwowy i wydechowy 8 01.02.2012 22:26
Zbyt bogata mieszanka na przednim garze Misza Uklad paliwowy i wydechowy 6 25.08.2009 11:57
Zużycie zębatki Kudłaty Rysiek Rama, zawieszenia, napęd 36 10.06.2009 15:23
Korbowód, sworzeń - wyraźne zużycie Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 20 19.01.2009 22:29


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.