|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
19.07.2012, 09:44 | #11 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Wrocław
Posty: 194
Motocykl: RD07a
Przebieg: 59000
Online: 6 dni 17 godz 6 min 23 s
|
albo z wsk. Poza tym co znaczy zaniedbana cała instalacja? Mi to wygląda na prostą zależność (może się myle, specem nie jestem):
Jeżdże se jeżdże, nie wiem w jakim stanie mam aku (bo jak to sprawdzić?), nie mam voltomierza w serii i po iluś tam kkm 'pacze' i widze że się wtyczka zaczyna smażyć. W pierwszym odruchu ludzie lutują se te połączenia na stałe, potem padają odbiorniki i tak dalej, a może wystarczyłoby w odpowiednim momencie wymienić aku na nowe/świeże/w pełni sprawne? Aku nie odbiera w pełni prądu z alternatora i regler pada - taką mam teoryjkę (zaznaczam iż nie znam się, nic nie umim i w ogóle tępy jestem) |