Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.08.2012, 21:36   #1
NaczelnyFilozof
 
NaczelnyFilozof's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,330
Motocykl: CZ 350/XL 600
NaczelnyFilozof jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 21 min 38 s
Domyślnie szlif czy kupować nominał

http://nf.e-net24.pl/temp/szlif.jpg

Jak widać na zdjęciu. Jedynie po bokach widać przyproacowanie cylindra.
Tłoki luźne straszliwie.
Mają od 81.6 do 81,3 w różnych miejscach pomiarowych.
Nominał ma mieć 82.

Nie wiem czy jest sens szlifować na 82.4 (1szlif) czy tylko kupić nominalne cylindry.

Ma ktoś super pomysł jak zmierzyć srednice cylindra bez średnicówki? Bo bo z tłokami poszło łatwo przy użyciu suwmiarki.
__________________
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]
Kymco Activ 50 ADV
NaczelnyFilozof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szlif cylindrów, szukam warsztatu> Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 14.11.2009 00:35
Pancerników szlif-test wieczny Wszystko dla Afryki 50 01.10.2008 22:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.