|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
14.08.2012, 21:36 | #1 |
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,330
Motocykl: CZ 350/XL 600
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 21 min 38 s
|
szlif czy kupować nominał
http://nf.e-net24.pl/temp/szlif.jpg
Jak widać na zdjęciu. Jedynie po bokach widać przyproacowanie cylindra. Tłoki luźne straszliwie. Mają od 81.6 do 81,3 w różnych miejscach pomiarowych. Nominał ma mieć 82. Nie wiem czy jest sens szlifować na 82.4 (1szlif) czy tylko kupić nominalne cylindry. Ma ktoś super pomysł jak zmierzyć srednice cylindra bez średnicówki? Bo bo z tłokami poszło łatwo przy użyciu suwmiarki.
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szlif cylindrów, szukam warsztatu> | Kishon | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 14.11.2009 00:35 |
Pancerników szlif-test | wieczny | Wszystko dla Afryki | 50 | 01.10.2008 22:50 |