|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.09.2008, 12:44 | #1 |
cienszki psipadek
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pobiedziska
Posty: 44
Motocykl: RD03
Online: 21 godz 35 min 15 s
|
Pytanie głównie do użytkowników rd03
stan faktyczny - dotychczas nie jeździłem zbyt szybko bo nie było potrzeby (zakres podróżnej 100-110km/h) jednak wczoraj chciałem wrócić ze Śląska na rosół do domu w porze, gdy konkubina rosół serwuje. Zauważyłem, że kierunkowskazy przy prędkościach przewyższających wspomniany wyżej zakres migaja nierytmicznie, z tendencja do przyspieszania "migów". Wykoncypowałem, że prąd ma wyższą wartość i stąd przerywacz przerzuca szybciej. Dodam, że ów feler ma charakter incydentalny - raz tak, raz w porządku (zwykły rytm), brak prawidłowości, ale kiedy już występuje - to przy obrotach 6tys.
pytanie - o co kaman i czy jest sie czym martwić? w przypadku udzielenia odpowiedzi twierdzącej - czym ryzykuję i jak przeciwdziałać? hilfujcie, helpujcie, pomóżcie! |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Continental TKC-80 - opinie uzytkownikow. | AnubisXRV | Hamulce, kola, opony | 121 | 15.11.2016 16:47 |
Do uzytkowników pomp FACET | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 11.01.2016 22:12 |