|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.08.2012, 00:47 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
No własnie o to chodzi, że moja obecna lampa jest już nadtopiona (nie mogłem nawet wyjąć sfajczonej żarówki...). Po poprzedniej oryginalnej ba20d 35W, załadowałem jakąś akcesoryjną 45w i było trochę lepiej, ale mijania się spaliły szybko, a na długich latałem tylko po czarnym, na offa wyłączałem co by żarnik dłużej pociągnął. Kicha jest taka, że takiej żarówki nie kupię na stacji, a jazda w nocy w górach przy samej pozycji to słaby pomysł (przerabiałem ). Patrząc na wytrzymałość oryg. lampy podejrzewam, ze przy H4 55W odbłyśnik popłynie szybko. Widziałem te halogeny na trzonku ba20d, ale nie mam pojęcia jak to świeci i ile wytrzyma trzepania w KTMie, a nadal jak się sfajczy to nie kupię tak łatwo żarówki...
Dziś się przejechałem DRką w nocy i lampa nawet daję światło, więc pewnie rozejrzę się, po wypłacie, za jakąś lampą na H4. Zastanawia mnie jeszcze czy będzie duża różnica przy h4 35W w stosunku do ba20d 35W? Marcin.111, ta lampa Moose R wygląda dokładnie jak Polisport IMX Ciekawe czy to faktycznie świeci sensownie Soczewka może pomagać.
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylna lampa 2 | Franko | Wszystko dla Afryki | 0 | 29.12.2013 18:59 |
Lampa tyl- zamiennik? | TOFAKT | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 25.04.2013 23:15 |
Lampa tylna LED | Zoltan | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 25.04.2008 13:08 |