|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.09.2012, 23:11 | #1 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 2 min 6 s
|
plaga na R :o(
Witam Was
Niestety dopadła mnie chyba afrykańska plaga zawana reglerem, objawy są takie : 1. na wolnych obrotach - 13.4 V - 13.9 V 2. w przedziale 2,5 - 4,0 k obr/min - 14,5 V 3. przy hamowaniu silnikiem napięcie skacze do 14,8 V 4. po naciśnięciu tylnego hamulca w trakcie jazdy - 4,5 k obr/min - 14,8 - 14,9 V 5. włączenie kierunków powoduje ALARM, napięcie 15 V lub więcej ... RD04, voltomierz, oryginalny regulator, wycięta złączka - kable fazowe polutowane, aku nowy ma 3 miesiące, 2 swiatła jak w 07, nieoryginalny przerywacz kierunkowskazów Właśnie ten ostatni mnie trochę zastanawia. Może to jego wina, że tak wzrasta napięcie ? Ma ktoś z okolic Wawy do pożyczenia na chwilę do testów ? Bardzo Was proszę o poradę, bo z takim reglerem nie wybiorę się do Kujasów muszę szybko działać. Wyeliminować przyczynę lub kupić nowy regler od Rafała. pozdrawiam Ostatnio edytowane przez slafo : 29.09.2012 o 01:11 |