Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.09.2012, 23:11   #1
slafo
Are we truly alone? The Truth is Out There
 
slafo's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
slafo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 2 min 6 s
Domyślnie plaga na R :o(

Witam Was

Niestety dopadła mnie chyba afrykańska plaga zawana reglerem, objawy są takie :

1. na wolnych obrotach - 13.4 V - 13.9 V
2. w przedziale 2,5 - 4,0 k obr/min - 14,5 V
3. przy hamowaniu silnikiem napięcie skacze do 14,8 V
4. po naciśnięciu tylnego hamulca w trakcie jazdy - 4,5 k obr/min - 14,8 - 14,9 V
5. włączenie kierunków powoduje ALARM, napięcie 15 V lub więcej ...

RD04, voltomierz, oryginalny regulator, wycięta złączka - kable fazowe polutowane, aku nowy ma 3 miesiące, 2 swiatła jak w 07, nieoryginalny przerywacz kierunkowskazów

Właśnie ten ostatni mnie trochę zastanawia. Może to jego wina, że tak wzrasta napięcie ? Ma ktoś z okolic Wawy do pożyczenia na chwilę do testów ?
Bardzo Was proszę o poradę, bo z takim reglerem nie wybiorę się do Kujasów muszę szybko działać. Wyeliminować przyczynę lub kupić nowy regler od Rafała.

pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez slafo : 29.09.2012 o 01:11
slafo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.