|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.10.2008, 15:21 | #23 |
buszujący w zbożu
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 678
Motocykl: RD07
Przebieg: 33.000
Online: 1 dzień 13 godz 40 s
|
Nikt się ze mnie nie śmieje ... fabrycznie mam oponę 140 ... a ładniej wyglądałaby 150 ... napisałem wprost: lansik takie fajne oponki i wszystko na temat ... Pytam tylko czy można wrzucić 150 oraz ewentualne przeciwwskazania POPARTE PRAKTYKĄ, a nie dumaniem (argumentami) na temat przecierania rantów itp. Także zastanawiam się jak zmiana szerokości opony wpłynie na zużycie paliwa, przyspieszenie,właściwości jezdne ... Oczywiście, że moto ma służyć do jeżdżenia ... ale optycznie też chcę mieć przyjemność ... ... jeśli ktoś napisze tu na forum "słuchaj, jeździłem na kapciu 150 ... nie zakładaj takich ponieważ ...." ... nie będę mułem i posłucham się praktyka ... i wstawię 140 ...
Kręci mnie założenie TKC bo na Anakee AT "wygląda troche zniewieściale" ... jak sam napisałeś kol. Wieczny ... i tu rodzi sie dylemat czy jako młody stażem kierowca dam sobie na nich radę gdyż 85% śmigam po asfalcie ... / na tzw. laski mam inne skuteczne sposoby niż motocykl z grubą oponą/. Nooooo i jobów proszę mi tu nie sprzedawać bo się peszę ..... Ostatnio edytowane przez ENDRIUZET : 06.10.2008 o 15:56 |