|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03.11.2012, 11:37 | #21 |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 367
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Trochę prądu powinien przyjąć zawsze - więc wskazówka na prostowniku powinna drgnąć. Nie powinieneś jednak ładować prostownikiem samochodowym - 2A max na te akumulatorki.
Spróbuj pod niego podłączyć jeszcze jakąś żaróweczkę, czy na pewno jest uszkodzony, bo może to twój prostownik nie domaga? Zanim podłączysz nowy akumulator sprawdź kostki regulatora, świateł, oraz kostkę przy przekaźniku rozrusznika. Jeżeli wszystko OK, to uruchamiaj motocykl z podpiętym woltomierzem. Regulator dający za wysokie napięcie uszkadza prawie wszystko. |