24.11.2012, 02:13 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,668
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 30 min 15 s
|
Takiego moturka chcę!
Jak się komuś Afryka znudzi i będzie chciał wyskoczyć do lasu to tym sprzętem chyba będzie to fajna jazda.
Tylko 125ccm, ale waga... 57 kg! Weight (ready to ride): 57kg / 125lb Frame/swingarm (chassis): 4130 Chrome Molly steel, tube and sheet down to 0.9mm (0.036″) wall thickness, TIG welded Suspension, front: Marzocchi Monster T Downhill mountain bike forks, 40mm stanchions, 200mm / 8″ travel, upgraded with enduro-weight springs Suspension, rear: Fox Racing Shox Float MXR mini-motocross air shock Engine: 125cc 4-stroke (Honda-Jialing and Daytona-Japan options) Transmission: 4 speed (automatic clutch and manual clutch options) Carburetor: Mikuni Ignition: CDI, NGK spark plug Exhaust/muffler: USFS-approved with spark arrester Tires, front and rear: Kenda 19″ motocross 70/100-19 Rims, front and rear: RK Takasago Excel motocross 19″ x 1.40″ Drive chain: RK Takasago Excel motocross Brakes, front: single 280mm / 11″ disc with 1-piston calipers Brakes, rear: single 200mm / 8″ disc with 1-piston calipers (option for left-side handlebar lever control on auto-clutch models) Fuel capacity: 2 gallon / 8 litres standard (3 gallon / 12 litres on Expedition model) Fuel economy: up to 125mpg (max range 250 miles / 400 km standard, 375 miles / 600 km Expedition) Wheelbase: 1350mm / 53″ (CRF230 trail bike is 54″) Seat height: 788mm / 31″ (CRF230 is considered low at 34″) więcej tu: http://www.fxbikes.com/bikes/ http://youtu.be/aUN0_WERarE
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. Ostatnio edytowane przez Wolo : 24.11.2012 o 21:04 Powód: okno YT |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
a coś takiego widzieli? :-) | Maciach | Inne tematy | 6 | 13.05.2012 21:33 |
Cóż to takiego i jak sprawdzić czy sprawne. | baloo | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 01.02.2010 22:43 |