|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.04.2008, 17:10 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
A moja Afri przyjechała na Metzelerach chyba 8 letnich...pomimo ze to dobra firma to nie dało sie na tym jeździć. Bieżnika im nie brakowało ale były strasznie twarde i na boku miały mnóstwo pęknięć , guma już była sparciała. Mysle ,że im starsza opona tym gorsza...I po jakimś czasie Anaki zrównują sie przyczepnością z Majtasami...Ale kiedy to następuje? po jakim czasie i jakie warunki nie wiem.... Jedna gleba na asfalcie kosztuje dużo dróżej niż oszczedność na starej oponie. W moim przypadku rozwalone spodnie (200zeta) uszkodzony gmol(100) rozwalone kolano(bezcenne) pękniety plastik(okaze sie przy sprzedaży jak taka nastąpi)lusterko, kierunek... I czy wartko oszczędzać? Może na nówkach nie byłoby uślizgu przodu przy hamowaniu.....
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
doradzcie prosze | elaela | Wszystko dla Afrykańczyka | 30 | 13.11.2016 03:02 |