|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
18.10.2008, 00:39 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 366
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
|
Święta racja nie H, tylko E. Ja miałem te K60 na przodzie właśnie, a na tyle E09. Zmieniłem przód na TKC80, gdyż w warunkach lekko nawet terenowych z przodem motonga jakieś dziwne rzeczy sie robiły i dużej pracy fizycznej trzeba było, aby się nie wywrócić. Po założeniu kostki na przód to jakbym po szynach jechał . Na asfalcie K60 nawet całkiem po ludzku, bez niespodzianek i bez strachu przed uślizgami. Gdzieś czytałem, ze K60 maja opnie opon zrobionych z plastiku, ale nie pamiętam o co dokładnie chodziło
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 18:30 |