![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Tychy (PL) Hannover (D)
Posty: 276
Motocykl: RD04
Przebieg: 112000
![]() Online: 2 miesiące 14 godz 39 min 31 s
|
![]()
@Borewicz
Wersje mam oficjalnie 50 konna. @Scorpi bardzo dobry pomysl! Zrobie tak. Dzieki Motocykl jest kupiony od pierwszego wlasiciela. Zadzwonilem wczoraj do niego, co go bardzo ucieszylo uslyszec o sowim motocyklu :-) Spytalem czy kiedys zmienial/dal zmienic krucce na wieksze poniewaz wedlug opisu MN8 oznaczaja krucce otwarte. Powiedzial ze nie zmienial a kupil wersje 50 konna. Jemu ta moc zawsze wystarczyla a bylo tansze ubezpieczenie. Kurka ale ten gaznik u mnie sztywno siedzi. Sruba obejmy dolnej od przedniego cylindra niestety, mimo ze odrazu grzechotka odkrecalem, troche sie zjechala. Gorna obejma odkrecona i mam nadzieje ze wyskoczy kruciec od strony gaznika. Podwazywalem delikatnie gaznik drewnianym uchwytem mlotka, ale uparte strasznie jest to wszystko. Osikam jeszcze to wszystko Wd40. Jest jakis patent, bo wydaje mi sie jakbym mogl powiesic caly motocykl na tym gazniku. Najwyzej przetrne krucce nozem do dywanow i pozniej i sciagne po demontazu gaznika. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wkręcane krućce do synchronizacji | Vooytas | Regularne czynności serwisowe | 41 | 04.05.2014 15:26 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 02:05 |