![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,012
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 23 min 8 s
|
![]()
to ja swoje 2 słowa!!! absolutnei ko kupować AC10 dla cieższych motocykli, w sumie dla lżejszych to też jest badziew! ona jedynie wygląda fajnie. jest cholernie niestabilna w prowadzeniu, masz wrażenie że przód Ci bez pzrerwy ucieka, tak samo na szutrach czy asfalcie, jedyne w czym dobrze robi to błoto... ale w błocie nei da się cały czas latać. na twardym masakra!! poziom styku opony z podłożem to zaledwie 1 wysoka kostka.
jak kto jeszcze dowali bagażu do takiego trampka na AC10 to niech się.modli od razu.. ![]() a teraz o LC8, genralnie tylna felga jest maks szeroka, większość opon układa się w kwadrat, najlepiej zmienić felgę na węższą i mocniejszą ![]() a jak nie to moim zdaniem D908rr jest chyba najfajniejsza. i najsensowaniej się.układa
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |