|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
06.03.2013, 09:57 | #12 |
Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 23 s
|
Może słabe to odniesienie, marka inna, ale też od żółtych ludzi - Kawasaki KLE 500. W zależności od roczników fabryka ładowała różne kombinacje przełożeń. Najpierw był 16/44, kolejny 17/46, a ostatni model 17/44. Ostatni jest zdławiony o kilka kucy (ekologia). U mnie było 16/44-108 - mogłem żonglować zdawczymi od 15 do 17 bez zmiany łańcucha. Właściwie to musiałem, bo 16/44 to ani w teren, ani na asfalt, więc klekocik jeździ albo na 15z i wyje przy 80km/h jakby jechał na III, albo na 17z i przy 80 od biedy można dopiero wrzucić VI bieg. Jeden ząb z przodu dawał na VI biegu różnicę ok 500obr/min. Konstrukcyjnie, niezależnie od rocznika, silniki niczym się nie różnią, czyli jakiś zapas jest. A przecież silnik R2/V2 przesadnie nie atakuje napędu, jak np w dużych singlach.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wymiana tylnej opony .. | yarecky2000 | Hamulce, kola, opony | 19 | 07.10.2011 23:58 |
Wymiary tylnej ośki + tuleki wewnątrz tylnej piasty:) | majo | Hamulce, kola, opony | 2 | 10.02.2009 23:06 |