Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.04.2013, 11:43   #24
Sylwek bbi


Zarejestrowany: Oct 2009
Posty: 263
Motocykl: RD04
Sylwek bbi jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 3 godz 13 min 49 s
Domyślnie

Hm,panowie u mnie było podobnie.Dwa sezony przy zamkniętym gazie strzelało i strzelało i strzelało.Oczywiście winiłem motada.Synchronizacja zawory ble ble nic nie skutkowało.Na szczęście pewnego dnia,za siedmioma górami,za siedmioma żwirówkami motór trafił w ręce mechanizatora który pogmerał i tak ustawił że spalanko mieści się w 5,7-6,3 i przez ostatnie 1400km ani razu nie strzeliła.Myślę że zanim zacznie się poważne naprawy to warto dać pszczółeczkę w dobre ręce które to czasem czynią cuda.Powodzenia
Sylwek bbi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.