Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.05.2013, 19:20   #6
mihoo
 
mihoo's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 313
Motocykl: RD07a
Przebieg: 1000
mihoo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 18 godz 19 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Sławekk Zobacz post
Jeśli to nie wina niedoładowanego aku. to sugeruję sprawdzenie/wyczyszczenie kostki od przekaźnika rozrusznika .

Sprawdzić stan konektorków w kostce .
Styki poczyszczone, problem nie rozwiązany. Teraz częsciej pokazuje przy jeździe 12,5-12,7V, wyłącze świateł idzie do 13,7-14,1V, po czym zchodzi do ok. 13,4 V. Czy jak pokazuje 12,5-12,7V to czy czasem nie jest to napięcie akumulatora? Tak taką samą wartość pokazuje przy przekręceniu kluczuka (światła zawsze mam włączone). Czyli tak jakby odcinał ładowanie a zasilanie szło tylko z akumulatora.

Ostatnio edytowane przez mihoo : 15.05.2013 o 19:23
mihoo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerywacz kierunki - zamiennik. chomik Układ elektryczny i zapłonowy 42 28.05.2014 20:52
Problem z pradami... wszystko nagle gaśnie. iwan Układ elektryczny i zapłonowy 9 29.08.2009 12:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.