|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25.06.2013, 22:00 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 54 min 39 s
|
Krystyna moja się domaga bycia (na)FAT
Witajcie,
jako iż głównie na FTA się "udzielam", bo jeszcze do zeszłego roku Trampka miałem - tutaj jestem "nowy" dwulatek...ale jako iż to królestwo Królowej to Krystyna chciała i TU być Poniżej ją przedstawiam, wraz z modyfikacjami, które poczyniłem od zeszłego roku. Od razu zastrzegam sobie miano "rzeźbiarza" bo wszystko robiłem sam a większość pierwszy raz w praktyce Mój motocykl Africa Twin RD07 (94'), kolor (kupiłem czarny ze zlotymi naklejkami i zmienionym bakiem) - więc plastiki były po malowaniu. Wyposażenie z jakim kupiłem: - centralna stopka - przewody w oplocie - kratka na reflektor - przerobiona kanapa - licznik motogodzin + dodatkowy, elektroniczny obrotomierz - gmole GIVI - stelaże i kufry boczne alu Merta System - pojedyncze gniazdo zapalniczki - akcesoryjna kierownica Renthal Dołożyłem: - jest olejarka Scottoiler - podwójne gniazdo zapalniczki - halogeny - hanbary Polisport + alu rdzeń wlasnej konstrukcji i produkcji - woltomierz elektroniczny w opakowaniu własnej konstrukcji i produkcji - "puszka na mleko z rur kanalizacyjnych" pod lewy stelaż (własna produkcja) - podwyższenie kierownicy 35mm - mocowanie na picie na gmolu Została poprawiona cała elektryka, wymieniony obrotomierz na nowy (orginalny Honda), wymienione zaworki iglicowe, pełna regulacja i synchro gaźników, zawory sprawdzone, wymienione świece na DENSO, wymieniony aku na JT, olej wymieniony na syntetyczny Liquy Moly + filtr, filtr powietrza nowy. Zakupiłem też prawy boczek bo stary był klejony mocno i poszarpany generalnie Tak wyglądała na dzień 30.01.2013 Przez zimę zrobiłem: 1)Tylny amor od KTM LC4 2005 rok ze sprężyną Wilbersa 88 N/mm. 2) Podniesiony błotnik od KTM + skarpety zamiast gum 3) malowanie nowe (sam robiłem pierwszy raz w praktyce i z daleka wygląda (ła) b.dobrze 4) osłona na ramę z przodu aby kamienie nie raniły Krystyny (made in mirkoslawski) 5) adapter pompy hamulca tył (wymuszony przez amorek) 6) osłony chłodnic wody od Hiszpana 7) przedłużona i poszerzona kosa (moto poszło 4 cm do góry) A tak wyglądała w kwietniu: A jako iż mi się jeszcze chciało dłubania, Kryśka na lato dostała: 1) nowy przód z pełną regulacją, lagi od Husqvarny 610 TE (średnica 45 mm), tarcza 320 mm (hamuje jak zły ), zacisk Brembo, deflektor, licznik elektroniczny z bajerami (SIGMA), nowy płyn hamulcowy na dzisiaj wygląda tak: Wersja grzeczna: wersja "natural bjuti" Wstawiam powyższe bo Kryśka kazała a i może kogoś zainspiruje, że "można" Podsumowanie: Czas pracy (mojej): 1) w garażogodzinach: jakieś 50h 2) w piwach - jakieś 3 kg aluminium 3) w kasie: nie powiem ale Kryśka ma dożywocie u mnie Jak się jeździ: się a nie jeździ |