Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.07.2013, 23:36   #9
PUFF
Very Old Member ;)
 
PUFF's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2004
Miasto: Kielce
Posty: 320
Motocykl: RD04
PUFF jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 16 godz 37 min 3 s
Domyślnie

Cibor, to o czym poszesz jest jasne (aczkolwiek wystepuja rowniez motocyklowe glowice wielocylindrowe).
Nie rozumiem tylko kwestii samej obrobki na frezarce zamiast na szlifierce.
__________________
Pawel RD04 '92
PUFF jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regeneracja Ohlinsa Pawel_z_Jasla Rama, zawieszenia, napęd 3 06.09.2011 11:22
Regeneracja piasty klejem Uriel Rama, zawieszenia, napęd 6 28.06.2010 17:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.