Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.08.2013, 19:35   #11
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał BIAŁY Zobacz post
A ja podzielę się swoimi spostrzeżeniami na temat ARROWa.

Dzisiaj pierwszy raz od około roku założyłem DB killer, i poza tym, że zapanowała błoga cisza odnoszę wrażenie, że silniczek woli właśnie z nim - równiej chodzi na wolnych obrotach, oraz więcej mocy ma. Dodam, że żadnych modyfikacji w dolocie, świecach, składzie mieszanki nie robiłem. Jedynie synchro gaźników na wiosnę w tym roku.
Bedzie tez mniej palił z killerem
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Arrow Boski-Kolasek Wszystko dla Afryki 12 03.08.2011 10:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.