Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.09.2013, 11:58   #11
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,285
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 43 min 28 s
Domyślnie

Hej Szynszyll,

no naleze do tej grupy co uwazaja ze wymiana co 25tys przy normalnym uzytkowaniu tego silnika jest w zupelnosci wystarczajaca. Gdybym jezdzil non stop w terenie, upalal do odcinki to co innego, ale moja emeryckie jazda i 150 na autobanie nie jest w stanie zajechac te 2,5 litra oleju.

Niesmaruje tez lancucha i ma juz 25 000 najechane, i mysle ze pod 30 dojdzie lekko.

A sens tez w tym taki ze mam wiecej na paliwo do motura wiec dalej zajade

ps. nie namawiam nikogo do takiego jazdy tym silnikiem. Takich jak ja jest kilku dziadow i narazie pod 200tys liczniki niektorym podeszly bez problemu, przy dozwolonej konsumcji oleju. Nie namawiam na takie traktowanie tego zelastwa
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.