|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.10.2013, 19:32 | #1 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 42 min 48 s
|
Moje odczucia w temacie DUNLOP 952 do dużego ĘDURO
Moje "trzy grosze" w temacie DUNLOP'a D952, które wrzuciłem na forumie KaTeeMowym.
W środę założyłem jedną nówkę sztukę do siebie do ADV990S,i drugą nówkę sztukę do BMW GS800 a w czwartek rano pojechaliśmy w parę enduraków na dłuższy weekend, gdzie nawinęliśmy 950km. Myślałem ostatnio o jakiejś oponce agresywniejszej od TKC80,którą to zajeżdżałem którąś już z kolei. Poczytałem, wysłuchałem dobrych rad i zdecydowałem się na D952 i... ...I NIE ŻAŁUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moje wrażenia? (porównuję do TKC80 ) 1)na suchym asfalcie- oczywiście gorzej, tzn szybciej traci kontakt np przy hamowaniu 2)na mokrym asfalcie- żadnego uślizgu nie złapałem, ale jechałem bardzo ostrożnie(jak zawsze zresztą-albo i bardziej). Ale na mokrym to wiadomo, raczej żadna "kostka" nie trzyma i zawsze jeżdżę baaardzo delikatnie. 3)na takim luźnym piachu - mam wrażenie, że jakby troszeczkę uciekała na bok zanim złapie, ale ogólnie stabilnie i bez zarzutów 4)głęboki i luźny piach typu nadmorska plaża- porównywalnie jak TKC(no ale wiadomo,że tam przednia oponka ma mało do gadania, bo tam się liczy "zapiąć dwójkę i pełna pi..a do przodu" 5)ale na podłożu: gliniastym, trawiastym, podmokłym, na kamieniach, na kałużach, itd czyli lasy, łąki, pola, trzyma ZA-JE-BI-ŚCIE!!!!! Powiem tak: wszędzie tam, gdzie wcześniej jechałem zapobiegawczo i bardzo ostrożnie, czyli nazwijmy rzeczy po imieniu "osrany byłem po pachy", wszędzie tam teraz już na D952 z każdym kilometrem zauważałem jak świetnie ta oponka trzyma! Szczególnie mokra trawa na polu czy łące, znacie to? Masz wrażenie, że musisz nie wiem jak zwolnić, żeby było bezpiecznie. A na D952 zapierdzielasz do przodu jak po drodze szutrowej i ani myślisz żeby coś ci się ślizgnęło! Bardziej myślałem o tym czy mnie tył nie objedzie jakimś ślizgiem, niż przód. A ciasne zakręty np w lesie? Rewela!!! Wcześniej o wiele częściej wystawiałem nóżkę a teraz gdy wyczułem jak trzyma ta oponka pozbyłem się tego odruchu. Teraz ostro skręcam i odwijam manetę Reasumując: jeśli jeździsz dużym i ciężkim Ęduro i jeśli lubisz nim śmigać poza czarnym czyli jeździsz OFFem a asfalt traktujesz jako dojazdówki czyli w systemie powiedzmy 80/20 lub 70/30 to jest to oponka właśnie dla Ciebie. Ja i kolega Marcin od tego BMW, szczerze POLECAMY!!!!!!!!!!! ps. Dzieks EX, twoja opinia i opis i podpowiedź bardzo mocno mnie nakierowały i pomogły w wyborze-słusznym wyborze! pozdr ps2. Powyższa oponka nie ma homologacji drogowej oraz ma speed limit 130km/h |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Bluzy ęduro od Stopy z logo FAT | Kisiel | Ciuch Afrykańczyka | 17 | 28.06.2011 16:07 |
W temacie kufrow givi... | Dioblik | Wszystko dla Afryki | 25 | 21.01.2010 15:06 |