![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,558
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 3 godz 27 min 21 s
|
![]()
nie wiem, gdybym miał wałek luzem to mogę sprawdzić, zębatki sprawdzić też nie problem tylko w przypadku zamienników nie tylko twardość jest ważna wieloklin takiej zębatki musi dokładnie odpowiadać kształtem wałkowi bo jakiekolwiek odstępstwo będzie skutkować dziabaniem samej zębatki i wałka, według mnie jak masz dobry wałek to zakładaj oryginalną zębatkę i problemu nie będzie długooo.
Temat jest dobry na pracę naukową bo możliwe jest też, że elementy skrzyni biegów nie pochodzą od jednego dostawcy może były różne jakościowo wałki, może jest to zamierzone przez producenta aby w co 100 motorku wałek padł aby towar schodził z magazynu a duża część motocykli nie będzie miała z tym problemu coby opinia o marce i modelu była pozytywna... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.10.2013 o 01:20 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek, wodziki itede. | iwan | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 04.08.2013 17:55 |