|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
01.12.2013, 11:42 | #21 |
Administrator
|
Fassi , 07 mniej drze ślizgi z racji bardziej poziomej pracy wahacza.
W 03 jest ustawiony bardziej w dół to i ślizgi mają więcej roboty. Jak mocno podniesiesz tył na jakimś innym amortyzatorze to jeszcze szybciej się zedrą. Czysta geometria. Smarowanie lub nie to tylko czynnik dodatkowy. Dolny zrobiłem sobie z specjalnego ślizgowego materiału i po 30tyskm ma śladowe zużycie a prognozowany przelot zdecydowanie powyżej 100tyskm.
__________________
AT03 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy rok dla akumulatora to dużo? | chemik | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 21.04.2012 23:45 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 11:59 |
Lancuch padl po 62.000km ! (dj1 test) | dj.1 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 17.06.2008 13:47 |