Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.12.2008, 01:01   #11
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,775
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 21 godz 56 min 51 s
Domyślnie

Potem jak będę miał czas (pewnie po świętach) to narysuje cały schemat z opisem (gratis wyzwalanie pompy ręczne / sygnalizacja pracy / zwora serwisowa)
a póki co jedziemy bez obrazków

- cewka pompy jest podłączona do plusa (wtyczka) drugi koniec cewki do przekaźnika 30
- 87 minus (wtyczka)
- cewka przekaźnika 85 do plusa (wtyczka) / 86 do styku w pompie (drugi styk masa)

Z pompy paliwa (po przeróbce) wychodzą 4 przewody:
- plus na cewkę pompy
- wyjście z cewki
- minus
- wyjście z przerywacza (styki w pompie)
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 22:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 13:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 23:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.