|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17.12.2008, 01:01 | #11 |
Potem jak będę miał czas (pewnie po świętach) to narysuje cały schemat z opisem (gratis wyzwalanie pompy ręczne / sygnalizacja pracy / zwora serwisowa)
a póki co jedziemy bez obrazków - cewka pompy jest podłączona do plusa (wtyczka) drugi koniec cewki do przekaźnika 30 - 87 minus (wtyczka) - cewka przekaźnika 85 do plusa (wtyczka) / 86 do styku w pompie (drugi styk masa) Z pompy paliwa (po przeróbce) wychodzą 4 przewody: - plus na cewkę pompy - wyjście z cewki - minus - wyjście z przerywacza (styki w pompie) |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 22:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 13:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 23:33 |