![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Nie chce tutaj draznic i podjudzac. Ale dlaczego ta V-ka? Chodzi o estetyke czy jakies inne aspekty? Sam mialem (mam) juz wiele V ale to raczej wizualnie, w motorcyklach nieuzytkowych jest fajne. Jesli bedzie to rzedowa 2ka w wykorbieniem bedzie mialo charakter ten sam.
A tak uklad jak NC700 ma nizszy srodek ciezkosci i wiecej miejsca na te wszystkie regulatory i dynksy, czyli motor moze byc subtelniejszy. Co do pojemnosci to nie wiecej nic 800ccm! Co do nowej AT to podobno ma byc bardziej OFF niz ON, no i sporo maja wziac z z CRF450X. Wiec nic nie stracone, ze bedzie to jakis Crossrunner z dziobem. Wydaje mi sie, ze zdaja sobie sprawe, ze byl to motocykl kultowy i teraz jest doskonaly czas na reinkarnacje. Wiec nie moga sobie pozwolic na półśrodki.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |