|
Przygotowania do wyjazdów Jak zdobyć wizę? Jaka kuchenka? Brać materac i namiot? Gdzie są ciekawe miejsca? Jakie kufry wybrać do USA? Czy Anakee założyć odwrotnie? Co to CPD? Odpowiedzi znajdziesz w tym dziale. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.12.2008, 23:11 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
Online: 2 godz 24 min 45 s
|
Ponieważ jest we wcześniejszych postach mowa o sakwach Crosso, zbiornikach na paliwo oraz zaletach i wadach kufrów lub sakw zapodam kilka uwag.
Uważam, że sakwy spisały się na medal. Wytrzymałe, wodoodporne i praktyczne. Szybkie i łatwe zakładanie. Jedyne co to zmodernizowałem płytę usztywniającą tzn zamieniłem plastik na aluminium 2-3 mm. Kilka upadków i zero problemów. Jak się okazało miałem możliwość porównania upadku podczas którego motocykl oparł się przez sakwę i nogę kierowcy o ziemię jak i upadku kiedy motocykl oparł się przez kufer i nogę kierowcy o ziemię. W pierwszym nic się nie wydarzyło. Miękka sakwa ułożyła się jak trzeba. W drugim wypadku noga była fioletowa a kierowca kulał przez 2 tygodnie. Oczywiście kufer ZEGA wgięty od strony mocowania. Mocowanie zbiorników paliwa na tylnych stopkach pasażera również zdało egzamin. 2 x 5 litrów. Nisko środek ciężkości. Nie zawadzałem piętą nawet podczas wygibasów w piachu. Fotki: |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
sakwy Crosso | megi | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 20 | 24.05.2018 21:06 |
Sakwy/rogal vs. kufry = bezpieczenstwo? | Kamyk | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 54 | 22.03.2013 16:37 |