Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.05.2014, 21:25   #11
Scorpi
 
Scorpi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Scorpi is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
Domyślnie

szarik skoro ci nie cieknie to znaczy ze podkłądka przykleiła sie do silnika i nawet nie zauwazyłęs ze ona tam jest. Raczej musi tam być podkłądka miedziana coby uszczeliniła połaczenie gwintowane. Moze jakims cudem trzyma ci sam gwint.
Scorpi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Śruby kiwaczki Zet Johny Rama, zawieszenia, napęd 19 15.01.2014 16:03
Śruby do boczków Poncki Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 10.04.2009 11:35
wymiary korka spustu oleju klanol Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 21.11.2008 00:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.