![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
SOmalijczyk
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: SOsnowiec
Posty: 765
Motocykl: 1090 AdvR
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 godz 17 min 5 s
|
![]()
Sposób montażu to jedno, a ja chciałbym poruszyć inną kwestię, a mianowicie - sposób ich uźytkowania w kontekście BEZPIECZEŃSTWA na drodze.
Wypadek Bliźniaka (jak i wiele innych, podobnych wypadków) oraz moje własne doświadczenia skłaniają mnie do podzielenia się z wami moimi spostrzeżeniami. Światła LED bezspornie poprawiją bezpieczeństwo motocyklisty, są lepiej widoczne z daleka. Lecz żeby tę funkcję spełniały muszą być zawsze załączone i co najwaźniejsze NIE MOGĄ OŚLEPIAĆ innych uźytkowników drogi. A tu pojawia się problem z tymi chińskimi lampami. W Kłodzku mieli je zamontowane Igi - 1 szt, i Misiek - 2szt. I testy wykazały źe, owszem, dają mnóstwo światła, ale też te lampy POTĘŻNIE OŚLEPIAJĄ, co praktycznie ogranicza ich zastosowanie i wymusza używanie ich jako świateł drogowych. Jeźeli jeszcze w słoneczny dzień takie oślepianie można przeboleć, to o zmroku czy w nocy, to co powinno zapewniać bezpieczeństwo może doprowadzić do tragedii. Ciekawy jestem waszych przemyśleń w tej kwestii |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |
Halogeny zapalające się z długimi (pass) | janeksok | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 01.08.2013 01:28 |
halogeny przeciwgielne do RD 07 | Kiemlicz | Wszystko dla Afryki | 62 | 11.12.2011 05:42 |