Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.07.2014, 13:46   #11
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
Domyślnie

Powinno, dlatego nie ma co liczyć stopu, kierunków czy innych "błyskotek".
Z drugiej strony czasem jeździ się na niskich obrotach a tedy wydajność pradnicy spada.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? Poncki Rama, zawieszenia, napęd 20 25.02.2014 21:24
Regulator a obciążenie paku Układ elektryczny i zapłonowy 46 07.09.2009 17:51
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 rambo Rama, zawieszenia, napęd 5 29.07.2008 02:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.