Africa Twin Forum - POLAND
>
Podróże. Całkiem małe, średnie i duże.
>
Szpej turystyczny - Produkty i Porady
>
GPS
>
Hardware
Lark FreeBird 35AT
Nazwa użytkownika
Pamiętaj moje logowanie?
Hasło
Zarejestruj się
Albumy
FAQ
Kalendarz
Dzisiejsze Posty
Szukaj
Hardware
Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru...
Przeszukaj Forum
Wyświetl Wątki
Wyświetl Posty
Tag Search
Zaawansowane wyszukiwanie
Idź do strony...
Narzędzia wątku
Wygląd
Prev
Next
01.09.2014, 18:23
#
11
ArturS
Zarejestrowany
: Jul 2010
Miasto
: Zabrze
Posty
: 918
Motocykl
: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg:
x14tys
Galeria:
Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 23 s
Jutro gnidę rozkręcę i dam znać, czy przelutowanie załatwiło sprawę.
ArturS
Zobacz publiczny profil
Odszukaj więcej postów napisanych przez ArturS
«
Poprzedni wątek
|
Następny wątek
»
Narzędzia wątku
Wersja do druku
Wygląd
Wygląd liniowy
Wygląd mieszany
Wygląd watkowy
Zasady Postowania
You
may not
post new threads
You
may not
post replies
You
may not
post attachments
You
may not
edit your posts
BB code
is
Wł.
Uśmieszki
są
Wł.
kod
[IMG]
jest
Wł.
kod HTML jest
Wył.
Forum Rules
Skocz do forum
Ustawienia
Prywatne Wiadomości
Subskrybcje
Kto jest Online
Przeszukaj Forum
Strona Główna Forum
Główny dział
Imprezy forum AT i zloty ogólne
BIAŁA - Stałe Spotkanie Sympatyków FAT
Lejdis
Wszystko dla Afryki
Wszystko dla Afrykańczyka
Kaski
Ciuch Afrykańczyka
Buty
Inne
Archiwum
Dział Producentów i Dostawców
Serwis Ramires
BARXON - Ostry
Motokanapy
Redneck
Pamiętnik
Izi
Ashanti
Pegaso
Orzep
Sznurek
Darkier
Missyou
Giermo
Paweł_4x4
Kołek
Hiszpan
Podróże. Całkiem małe, średnie i duże.
Relacje z podróży
Polska
Trochę dalej
Umawianie i propozycje wyjazdów
Przygotowania do wyjazdów
Szpej turystyczny - Produkty i Porady
GPS
Zastosowanie praktyczne
Hardware
Mapy
Kwestie różne, ale podróżne.
Informator podróżniczy
Europa
Afryka
Azja
Warsztat XRV 650 / XRV 750
Regularne czynności serwisowe
Silnik, sprzęgło, skrzynia
Układ chlodzenia
Uklad paliwowy i wydechowy
Rama, zawieszenia, napęd
Hamulce, kola, opony
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki
Układ elektryczny i zapłonowy
Gadżety / wyposażenie
Warsztat CRF 1000 / CRF 1100
Regularne czynności serwisowe
Hamulce, kola, opony
Silnik, sprzęgło, skrzynia
Układ chlodzenia
Rama, zawieszenia, napęd
Uklad paliwowy i wydechowy
Układ elektryczny i zapłonowy
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki
Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja
Akcje serwisowe
Gadżety / wyposażenie
Instrukcje, broszury, fiszki
NAT - Nowa (przyszła) Królowa
CRF 1000 L
NAT - Warsztat
Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L
Dział ogólny
Warsztat
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT
Honda - inna niż AT & NAT
Trialówki
Husqvarna 701
KTM
BMW
Suzuki
Oldtimery i PRL-y
Yamaha
Kawasaki
Inne - dyskusja ogólna
Podobne wątki
Wątek
Autor wątku
Forum
Odpowiedzi
Ostatni Post / Autor
Mocowanie Lark 35AT
ATomek
Zastosowanie praktyczne
9
28.10.2013
19:04
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest
12:13
.
-- English (US)
-- Polski
Kontakt
-
Africa Twin Polska
-
Archiwum
-
Regulamin i zasady forum
-
Na górę
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.