Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.12.2014, 08:20   #15
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,834
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 dni 16 godz 16 min 14 s
Domyślnie

Lepi, kwestia wolniejszej jazdy to raczej nie to - te wartości porównywałem jadąc ekspresowkami i autobanami ze stałą prędkością. Może być że w Polsce dystrybutory robią jakieś przekłamania albo jakość paliwa jest nieco słabsza.

Co ciekawe najmniej palił mi trampek chyba 90 albo 92 którą zalałem w Austrii - żadnych zmian w pracy pieca nie odnotowałem zatem w ogóle biorę już pod uwagę lania jakichś VPowerów itp.

Czynników jest wiele, wnioski są takie że ile się wleje tyle spali
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Power Big Meeting Vasteras Bies13 Kwestie różne, ale podróżne. 1 27.02.2014 21:03
Czyszczenie - ogólnie jorge Regularne czynności serwisowe 35 02.04.2012 07:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.