![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
青年商會及台北縣警察局
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 804
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 10 godz 12 min 22 s
|
![]()
Robota niedawno skończona, wygląda tak.
Użyty napinacz , jest marki SHOWA. Wystarczy dotoczyć sobie tulejkę z kołnierzem. Średnice wew i zew bierzemy z tej tulejki z gwintem, która jest w amorze. na końcu robimy grubszy kołnierz, jego wysokość daje nam wstępne napięcie sprężyny. Wypiłować dwa otwory w miejsca na którym opiera się amor ( podobnie jak u Podosa ale można powrócić do stanu oryginalnego, gdyż nie używamy oryginalnych tulejek i nakrętek) Mocowanie pokrętła jest mało szczęśliwe i zdaję sobie z tego sprawę. Będzie chlapane olejem z łańcucha ;/ Za to nie wystaje po za obrys ramy i się nie uszkodzi w razie gleby. Umieściłem to w otworach po oryginalnej pompie paliwa. nie robiłem fotek ,bo myślałem ze nie uda mi się tego zmontować ![]() za to pierdalnołem piękny rysunek techniczny w paint-cie ![]() po założeniu , sprężyna z oporem daje się kręcić ręka wiec mam wstępnie słabo napiętą -tak myślę. Możliwe ze będę musiał toczył jeszcze jeden taki element. Przetestuje jak się sezon zacznie. Wyrażam szczere podziękowania dla Podosa i Pastrora. Pomysł , realizacja i opis, pierwsza liga. więcej takich inspiracji pissssssssss
__________________
RD07a, 非洲是最好的 ![]() Ostatnio edytowane przez chinol : 26.04.2009 o 21:45 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Hydrauliczny/Ciśnieniowy czujnik stopu | KML | Układ elektryczny i zapłonowy | 16 | 26.01.2014 22:24 |