Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2015, 18:18   #11
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,405
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 4 godz 21 min 4 s
Domyślnie

Narzekacie na wielkość akumulatora w Afryce czy w LC8
W BMW R 100 gs jest większy niż ja mam w aucie (cr-v)!!!
Co do filtra w Lc4 typu 625/640 to faktycznie są lepsze konstrukcje. Ja wożę na dłuższe wyjazdy drugi nasączony pod kanapą. Na pustyni nie byłem w żadnej Afryce ale pewnie bym sobie trochę paliwa z baku poświęcił na przemycie zajbanego filtra. Druga sprawa to ci Koledzy Puszku nie bardzo ogarnięci byli skoro nie wyczuli momentu gdy im motocykl dusi zabity filtr powietrza.
Trzepanie suchego filtra na niewiele pomaga ale zawsze są skarpetki które można by na ten nieszczęsny stelaż naciągnąć
ps oglądałem jednego adventura w Polsce był odpowiednio drogi, z polskiego salonu, palił ładnie, więc poprosiłem o zdjęcie pokrywy filtra powietrza... Pożegnanie ze sprzedawcą zajęło mi minutę
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.

Ostatnio edytowane przez strobus1 : 26.01.2015 o 18:22
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 21:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.