13.02.2015, 11:48 | #11 |
Unus pro omnibus, et omnes pro uno.
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Tychy
Posty: 1,098
Motocykl: 990 R, 520 EXC
Przebieg: w km ;)
Online: 1 miesiąc 21 godz 10 min 39 s
|
"A jak to jest ogólnie z tymi gmolami w lc8 są NAJS czy BE? Gdzieś czytałem że przy mocnym "JEB!" może ramę jebać taki gmol, a zbiornik jest niezajebliwy i pochłonie to "JEB!"
Przy szlifie na aswalcie (wcale nie jestem rasista) gmole ładnie się ślizgają Przypuszczam, że gdyby nie rurka, to bak by się uszkodził (przetarł). To sprawdziłem Natomiast opinie innych użytkowników są podzielone, jednak znacznie przeważa ilość posiadających takowy dodatek. W terenie na "miękkim" gmol raczej nie chromi, bo włazi jak nóż w masło i wtedy impet przyjmuje bak, na kamieniach i drzewach - zawsze to jakieś wzmocnienie i łatwiejszy ślizg. Jest gdzie nogi trzymać Jeśli chodzi o mocowanie, to przynajmniej moje (a raczej nie ma gdzie indziej przymocować) mocowane są w tym samym miejscu co bak, tu bym nie szukał przyczyn uszkodzenia ramy (wcześniej pójdzie taki "orczyk" łączący baki, i osłonę silnika). Ja mam, bo już były, gdybym nie miał to bym kupił i założył. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |