Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.04.2015, 22:29   #21
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,276
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 1 tydzień 2 dni 18 godz 37 min 12 s
Domyślnie

Jak z dolnych wezykow to nie zakreciles zaworkow spustowych z komor plywakowych. Wiec je po prostu dokrec.

Jak sa zamkniete to zaworki przy plywakach nie trzymaja wiec trza rozkrecic. Albo ustawiono zbyta duzy poziom paliwa w komorach i sie po prostu przelewa
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tanie paliwo? bliźniak Wszystko dla Afryki 285 24.01.2016 13:35
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 03:03
Dodatkowe paliwo endurance Wszystko dla Afryki 8 21.02.2010 10:40
Jak oszczedzac paliwo... sambor1965 Kwestie różne, ale podróżne. 9 29.01.2010 20:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.