|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.02.2009, 23:33 | #11 |
ReGeNeRaToR
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 639
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 5 dni 16 godz 47 min 32 s
|
Wiem ze mechanizm wykrywa pobranie paliwa , ale jak nie będzie mechanizmu tylko sama cewka elektromagnesu to sterując nią impulsowo nie doprowadzimy do jej uszkodzenia , poza tym jak będzie napompowane i membrana będzie stała to impulsy nie będą szkodziły tak jak podanie napięcia stałego.
Się zastanawiam czy nie wywalić tego sterowniczka pompy , styku z pompy i zrobić jeden sterownik impulsowy który by odbierał impulsy z CDI i sterował pompą. Muszę tylko , jak się cieplej zrobi sprawdzić oscylem co tam z CDI przychodzi do sterownika. Poza tym trzeba dobrać czas trwania impulsu oraz maksymalna częstotliwość z jaką będzie działała pompa.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 22:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 13:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 23:33 |