Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.07.2015, 13:02   #38
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,783
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 13 godz 29 min 32 s
Domyślnie

Co ma brak paliwa do stykow i szybkosc przelaczania rezerwy? Narazie mi sie styki pala bo nie czaje tego zwiazku
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwowa FACET. e200g_ Uklad paliwowy i wydechowy 98 06.06.2014 23:47
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie sailor Uklad paliwowy i wydechowy 5 05.06.2012 12:01
pompa paliwowa - odpowietrzanie? Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 11 22.11.2011 00:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.