Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.08.2015, 21:42   #11
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges
Nie podoba mi się dźwignia zmiany biegow.

Sprzęt za tyle hajsu powinien mieć handbary i osłone silnika w standardzie...
Dla tych co im się nie podoba dźwignia zmiany biegów Pan Hąda przygotował wersje bez tej dźwigni. Rozwiązanie praktyczne i nie wymagające dodatkowych inwestych inwestycji w katalog Touratecha (kosztuje tylko troszkę drożej od tej z dxwignią)

Co do reszty - prawdziwy miłośnik AT wie, ze nowa AT jest wynikiem głębokich przemyśleń działu R&D Pana Hady i kompletnego zrozumienia potrzeb wszystkich Czarnuchów na świecie. A każdy afrykanin wie że:

1. Hanbary są passe, bo nie ma przewiewu i się robi grzybica miedzy palcami.
2. Płyta - nareszcie ktoś posłuchał naszych rad. W starej AT zbierało się tam mnóstwo syfu i ciężko to było wyczyścić.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.