![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 24 min 42 s
|
![]()
DCT czy CVT a po jakiego to w motocyklu i to jeszcze w takiej legendzie, która wyrosła na pocie i umęczeniu tylu użytkowników.... bardziej to DCT pasuje mi do GS 2016 jak AT 2015, wolałbym już większy zbiornik zamiast tych 10kg bzdetów w silniku
![]() ![]() może być też inna wersja... na jesieni okaże się, że był błąd w katalogu i waga to 212kg a pod choinkę dostaniemy 240mm przód i 210mm tył. i 24L gazu ![]() ![]() coraz bliżej mi do consigliero, że nowa AT nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 31.08.2015 o 22:35 |
![]() |
![]() |