Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.11.2015, 00:09   #11
BartekJ


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
BartekJ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
Domyślnie

Miałem okazję przejechać się kawałek Crosstourerem z DCT. Jest bardzo fajnie, taki duży skuter - dodajesz gazu i jedziesz. Oczywiście pierwsze co chciałem zrobić, to złapać za klamę sprzęgła i....zonk...a potem chciałem stopą wrzucić bieg...kolejne zdziwko Kiepsko wyposażają te nowe motocykle .
Na asfalcie rewelacja. Ale se tak myślę, że im trudniejszy teren, tym bardziej będzie brakowało sprzęgła klasycznego. Gdzieś trzeba ślizgnąć sprzęgłem na niskich obrotach pod góreczkę na trawie mokrej np...hmmm...może być problem wynikający z chęci przekazania całego momentu przez silnik na koło.
Poza tym póki nowe to nowe. Oby nie było sytuacji jak z VTEC w VFRach 800 FI. Jak silnik świeży i "ciasny", to działa dobrze. Jak już pojeździ, zaczynają się problemy z załączaniem się dodatkowych zaworów, bo już cały układzik sterowania złapał luzy.
Czas pokaże .
BartekJ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.