|
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Wiem, wiem, w mordę będzie... :P
Na wiosnę w Kłodzku, będzie mi miło ![]() Żeby nie było różowo... Handbary są tandetne. Tak, nie to że nie nadają się w teren, bo to też, są po prostu tandetne! Pierwszy element do odstrzału. Na szczęście przy cenie nowego motocykla, komplet nowych handbarów renomowanej marki nie jest porażający... Grzane manetki można dokupić w opcji. Bardzo dobrze, że taka opcja istnieje, bo moim zdaniem to bardzo przydatny element w motocyklu turystycznym, którym nowa Afri zwyczajnie jest! Nie napisałem nic o światłach. Są tam 100% ledy. Bardzo mi się to rozwiązanie podoba! Migacze też ledy, uginają się po wygięciu ich o 90 stopni, więc przy glebach powinny przetrwać. Nie rozumiem tylko tego ciągłego podświetlania migaczy, ale podobno nasze prawo ma traktować to jako obrysówki. Rzekomo jest na to homologacja (tu mi czołg jedzie..) ![]() Dekle silnika, zwłaszcza z DCT... Cóż rzec, żeby nie obrazić tu majestatu... Gmole będą potrzebne... :P Fajny dostęp do bagnetu, napinacz łańcuszka rozrządu na wierzchu, przełączniki na kierownicy w harmonijnym porządku. Nawet ciężarki na końcach kierownicy niby są, a się ich nie zauważa... Pewnie byłem porażony hostessami (ale miały nogiiiii.... ). Wydech niby idzie bokiem, ale jest w zasadzie zasłonięty i nie widzę opcji, żeby oberwał przy glebie. Pod siodłem schowek, w którym leży linka stalowa zapleciona w pętlę. Zażartowałem że pewnie do holowania jak się zepsuje - pracownik salonu lekko spurpurowiał ![]() Przechyliłem sobie toto prawie na płasko (pracownicy salonu zerwali się z krzeseł z rozpaczą w oczach).. Piórko to to nie jest, ale dramatu nie ma. W końcu to turystyk! I to tyle. Dobra, teraz możecie raportować! Pozdrawiam! ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez borys609 : 30.11.2015 o 19:35 |
![]() |
![]() |