![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 24 min 42 s
|
![]()
z tymi punktami mocowania gmoli to bardzo słabo jest...., chyba najlepsze byłyby obejmy (środkowa rama) jak w starej AT a gmol silnika połączony z górnym poprzecznie bo rozwiązanie mocowane w dwóch punktach to raczej bardziej uszkodzą silnik niż zabezpieczą....
gmole, które widziałem są b.blisko bloku silnika np. z przodu i nie chciałbym mieć go wbitego do środka ..to nie dekiel, że się zmieni na drugi, blok to jednorazówka więc nie wiem co lepsze rozwalić ![]() ![]() tu już lepiej...wizualnie bo górna poprzeczka pięknie widzie się z deklem na 1-2cm. ![]() ![]() poniżej komentarz zbędny ![]() ![]() i arcydzieło ... ![]() a tutaj przeciwność powyższej fotki.. prostota najważniejsza ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.02.2016 o 23:07 |
![]() |
![]() |