|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25.04.2016, 10:46 | #11 |
Mały multimetr za 20zeta w rękę i jeden przewód na masę drugim sprawdzasz dwa przewody
Jeśli miernik jest ustawiony na "test ciągłości" to na jednym usłyszysz dźwięk buzera, a na drugim .....jakąś wartość. Jeśli nie jesteś pewny to przełącz miernik na "Ohm'a" Na masie powinny być wskazania bliskie "0" na tym przewodzie z modułu wartości "różne od zera" Jak i to będzie za trudne to pomierz cewkę omomierzem. Łatwo się zorientować który przewód jest masowym (rysunek wcześniej) Podpowiadam ci z "głowy" bo tego nie sprawdzałem w "realu" Jakie masz kolory na tych przewodach? Dwa powinny być jednakowe - masa. Dwa - przychodzące z modułu powinny mieć odmienne kolory?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|