Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.05.2016, 17:32   #11
SZEROKI10
 
SZEROKI10's Avatar


Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Rzeszów
Posty: 109
Motocykl: RD07
SZEROKI10 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 23 min 9 s
Domyślnie

No ok w sumie to fakt. Jednak nigdy nie ma pewności czy sprężyna jest w tym samym wieku co moto. Wygląda dość świeżo, to jednak również nie oznacza że była wymieniana :-). Stąd też moje pytanie czy jest możliwość aby sprawdzić taką sprężynę? Zmierzyć długość czy coś? Wiadome że wolał bym nowy amor yss... zobaczymy jak się jeździ na oryginale regenerowanym. Myślę że to i tak będzie ogromna różnica w porównaniu z tym co miałem do tej pory. A dodatkowo za różnicę w cenie będą nowe opony.

Ostatnio edytowane przez SZEROKI10 : 08.05.2016 o 17:37 Powód: dodatkowe info.
SZEROKI10 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tylni amor w trójce ltd454 Rama, zawieszenia, napęd 18 15.04.2013 20:55
Klekoczący hamulec tylni ;/ Kuba Hamulce, kola, opony 17 18.02.2011 17:27
Podrapany tylni amor ramires Rama, zawieszenia, napęd 6 26.08.2008 01:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.