|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.05.2016, 17:32 | #11 |
Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Rzeszów
Posty: 109
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 6 dni 23 min 9 s
|
No ok w sumie to fakt. Jednak nigdy nie ma pewności czy sprężyna jest w tym samym wieku co moto. Wygląda dość świeżo, to jednak również nie oznacza że była wymieniana :-). Stąd też moje pytanie czy jest możliwość aby sprawdzić taką sprężynę? Zmierzyć długość czy coś? Wiadome że wolał bym nowy amor yss... zobaczymy jak się jeździ na oryginale regenerowanym. Myślę że to i tak będzie ogromna różnica w porównaniu z tym co miałem do tej pory. A dodatkowo za różnicę w cenie będą nowe opony.
Ostatnio edytowane przez SZEROKI10 : 08.05.2016 o 17:37 Powód: dodatkowe info. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylni amor w trójce | ltd454 | Rama, zawieszenia, napęd | 18 | 15.04.2013 20:55 |
Klekoczący hamulec tylni ;/ | Kuba | Hamulce, kola, opony | 17 | 18.02.2011 17:27 |
Podrapany tylni amor | ramires | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 26.08.2008 01:52 |