|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.05.2016, 00:19 | #11 |
Moderator
|
Wałek mamy od Krafta90 wraz z kołami zębatymi.
Teraz decydujmy jaki robimy, nasza kasa nasza decyzja: a) Normalny, ale jako element ulepszany cieplnie (wytrzymały) a nie twardy, żeby nie byłby kruchy i nie pękał. b) eksperymentalny wałek ulepszany i azotonasiarczany. Będzie wtedy wytrzymały i twardy ale to trzeba będzie przetestować. Takie są dwie propozycje Świątka. Druga sprawa - czy z gwintem tak jak na obrazku (prawa autorskie moje i Bouliego)) i nakrętką jak w XTZ? (zębatkę miał będę do zwymiarowania)
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Uszczelniacz wałka zdawczego? | Kishon | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 22 | 23.03.2014 22:11 |
Zimmering wałka RD07 | Kojot | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 1 | 11.04.2013 11:17 |