Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.07.2016, 10:10   #10
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,268
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 12 godz 55 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał barthelemi1 Zobacz post
Witam mam ten sam problem. Kupiłem 7pinowy a Stary który padł jest 8pinowy. Sorry za głupie pytanie... ale czemu sluzy brak tego czarnego kabla?
Plotka głosi że czarnym kablem płynął dodatkowy prund podobno oryginalne reglery miały taką potrzebę. W tym nowym już tej technologii nie trzeba
WojtekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 08:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.