Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.03.2009, 22:28   #1
Maciej


Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 250
Motocykl: nie mam AT już
Maciej jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 8 s
Domyślnie Problem z uruchamianiem AT

Witam, na wstępie chcę poinformować że korzystałem z dobrodziejstwa jakimi są stare forum i wyszukiwarka i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Toteż zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z AT.
Przejdźmy do sedna sprawy. Po postoju, wczoraj po motobazarze odstawiłem afri do garażu i dzisiaj wieczorem chciałem ją zapalić i nic. Aku dobry bo rozrusznik kręci, ale motór nie zapala... jedynie słychać strzały w wydech (raz takie cichutkie a raz jak huknie to sie w gacie można zerżnąć!!!)
Mało tego w sobote jak jeździłem... z uruchomieniem po tygodniowym postoju problemu nie było, cyrki zaczęły się dziać gdy po jeździe (jakieś 30km) postawiłem Afri i zacząłem gadać z kumplem... (trwało to jakieś 10 minut) no i problem kręci kręci kręci nie chce zapalić.... w końcu po kręceniu rozrusznikiem przez około pół minuty zaskoczyła... jade dalej zgasiłem znów 10 minut i nie chce zapalić.... i tak samo pół minuty kręcenia i pali !

Następnego dnia motobazar - afri stoi dwie godziny, zachciało mi się przeparkować sprzęt - pali bez problemu... ide na bazar i po 3 godzinach zachciało mi się zbierać do kebaba w centrum - pali bez problemu !!!
Jadąc w korku do świateł na puławskiej motór mi zgasł (z mojej winy, myślałem że mam luz a miałem bieg, nie śmiać się proszę zrobiłem nim dopiero 200km ) i znowu kręcenie i kręcenie, wkońcu ruszył i wyzerował mi sie zegarek w tripmasterze. No i z pod kebaba zapalił bez problemu. Do domciu dojechałem szczęśliwie.


I teraz tak: nie wiem czy temat w dobrym dziale daję, jest to prośba o pomoc w rozwiązaniu tego problemu z zapalaniem a nie opis jak mi minął wikend i proszę o wyrozumiałość, nie znam tak jeszcze tego motóra jak większość z Was ba! z motorkami mam do czynienia od dzieciaka, znam nawet dt 125 którą to naumiałem się składać i rozkładać "z zamkniętymi oczyma" tutaj jednak trochę się boję gmerać... cóż praktyka czyni mistrza


a jeszcze jedno pytanko co by nie zakładać nowego tematu, otóż chcę skontrolować stan pompki paliwa i czy jest jakieś ryzyko uwalenia jej gdy zacznę to rozbierać

Ostatnio edytowane przez Maciej : 16.03.2009 o 22:30 Powód: uzupełnienie przecinków i inna drobna kosmetyka by czytało sie lepiej
Maciej jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z CDP?! killjoy Przygotowania do wyjazdów 2 13.06.2014 11:56
problem z deflektorem SARACEN Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 16 27.07.2012 20:35
Mam problem Lewar Układ elektryczny i zapłonowy 48 11.03.2011 11:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.