Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.10.2016, 02:35   #11
kylo
 
kylo's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 524
Motocykl: CRF1000
kylo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 20 godz 16 min 30 s
Domyślnie

Poziom paliwa w R100R ma być 28mm, mierząc w zdjętej komorze od najgłębszego miejsca do lustra benzyny.
Lewe powietrze oprócz wspomnianych króćców, często dostaje się poprzez sparciałe O-ringi na osiach przepustnic, osiach mechanizmu ssania oraz uszkodzonej uszczelki pokrywy ssania.
Jak sprawdzisz gaźniki, to wyreguluj zawory, manual: ssące-0,1 , wydech-0,2
praktyka s-0,08 , w-luźne 0,15
I zsynchronizuj gaźniki, warunek powodzenia to silnik tak rozgrzany aby olej miał min 90*C
Wolne najlepiej 1000 (+50)
Synchronizacja na wolnych - śruby na korpusach gaźników
Synchronizacja na obrotach(3tys)- śruby na pancerzach linek przy gaźnikach.
kylo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. Słodziuś Umawianie i propozycje wyjazdów 0 27.05.2014 14:20
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? krzysiek_m Uklad paliwowy i wydechowy 20 03.09.2013 23:23
Pali na 1 gar (wolne obroty) Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 34 20.11.2011 00:52
Dwa wolne wężyki-tylko po co? Kobra Uklad paliwowy i wydechowy 15 26.04.2011 18:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.